ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Βρείτε γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις σας στην ενότητα Συχνών Ερωτήσεων, σχεδιασμένη για να κάνει την εμπειρία αγορών σας πιο εύκολη
ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΕΧΕΣΤΕ;
Δεχόμαστε μια ποικιλία ασφαλών τρόπων πληρωμής, όπως πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες, PayPal, και τραπεζικές καταθέσεις.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με σύνδεσμο παρακολούθησης για να ελέγχετε την πορεία της αποστολής.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ Ή ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε προϊόντα εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Ακολουθήστε τις οδηγίες επιστροφής που θα βρείτε στην παραγγελία σας.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Η παράδοση γίνεται συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών, εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο. Σε περίπτωση καθυστέρησης ή ανωτέρας βίας, θα ενημερωθείτε άμεσα.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν αποσταλεί. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή email, και θα προχωρήσουμε στην ακύρωση.
ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ;
Φυσικά. Η ομάδα υποστήριξής μας είναι διαθέσιμη για να σας βοηθήσει με οποιεσδήποτε απορίες ή θέματα μέσω τηλεφώνου, email, ή live chat.